Zwroty

Zwrot zakpionego towaru - prawo do odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży

Jak zwrócić zakupiony produkty?

W opisach produktów staramy się umieścić jak najwięcej informacje, zdjęć, filmów aby ograniczyć do minimum zwroty z tytułu błędnie dobranego rozmiaru czy też innego parametru danego produktu. Jeśli spotka Cię taka sytuacja, masz 14 dni na dokonanie zwrotu zakupionego produktu począwszy od daty jego dostarczenia. 

Poniżej znajdziesz informacje, jak dokonać zwrotu. Postępuj według instrukcji, aby przebiegł on możliwie najszybciej i bez zbędnych komplikacji.


1. Wypełnij formularz zwrotu

Do każdej paczki dołączamy formularz zwrotu towaru. Znajdziesz na nim listę zakupionych produktów. Zaznacz “x” przy tych produktach, które chcesz zwrócić. Wypełniony formularz dołącz do odsyłanej paczki. Jeśli z jakichś powodów nie posiadasz formularza, możesz go pobrać do samodzielnego wydrukowania i wypełnienia.

  >> Pobierz formularz zwrotu <<

2. Zapakuj i wyślij paczkę

Umieść zwracane produkty w foliopaku lub wykorzystaj opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę. Dobrze zabezpiecz paczkę po czym nadaj ją dowolną firmą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty przesyłki pokrywa osoba dokonująca zwrotu. 
Adres do zwrotów:

Intersnow 
01-743 Warszawa ul. Głogowska 46

Nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatów ani pobraniem. Przelew zwrotny zostanie wykonany po zatwierdzeniu zwrotu.  

3. Zwrot pieniędzy

Niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki ze zwrotem produktu, rozpatrzymy zwrot, po czym dokonamy zwrotu pieniędzy. Zwrot środków może trwać maksymalnie do 14 dni, lecz zwykle odbywa się to w terminie kilku dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej.
Jeśli zamówienie zostało opłacone przez PayU, zwrot pieniędzy nastąpi przez ten serwis. Jeśli zamówienie zostało opłacone opcją za pobraniem lub przelewem tradycyjnym środki zostaną zwrócone na rachunek bankowe podany w formularzu zwrotu.

Szczegóły zasad odstąpienia od umowy (zwrotu zakupionego towaru)

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie tego produktu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować sprzedającego (Intersnow 01-743 Warszawa ul. Głogowska 46, tel.22 824 31 73, 601 227 772, email biuro@intersnow.pl) o chęci odstąpienia od niniejszej umowy w drodze oświadczenia w formie wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną lub pismem wysłanym pocztą). Można również skorzystać z udostępnionego przez nas wzoru formularza zwrotu. 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać  informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od tej umowy.

Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.